Іван Франко

Книги - морська глибина: хто в них пірне аж до дна, той, хоч і труду мав досить, дивнії перли виносить. Іван Франко.
Дякуємо, що завітали до нашого блогу! Ми відкриті для всіх за адресою: вулиця Академіка Корольова, 71/1

Бібліотека інформує

суботу, квітня 14, 2018

Космічна Одеса

   57 років віддаляють нас від дня, коли вперше по всіх радіостанціях світу пролунала новина, що в космос полетів космічний корабель з людиною на борту. З надією на щасливе повернення завмер весь світ. Юрія Гагаріна вітала вся планета. 
    А яке ж відношення до засвоєння космосу має Одеса? Виявляється, що одесити доклали до цього багато знань і умінь. Згадаймо Валентина Глушка, який створив двигун "Сходу-1", конструктора космічних кораблів Сергія Корольова, ім'я космонавта Георгія Добровольського увічнено в єдиній інсталяції на Місяці. Їжа для космонавтів виготовлялася також в Одесі, на Одеському консервному заводі у цеху, де виготовлялася їжа для малюків!
   Валентин Глушко писав: "В Одесі я народився і провів половину свого дитинства, отроцтво, юність. Весною 1921 року я прочитав "З пушки на Місяць", а потім "Навкруг Місяця". Ці твори Жуля Верна мене дуже вразили. Під час читання мені забракло дихання, серце калатало, я був сам не свій... і почувався  щасливим. Я зрозумів, що я маю зайнятися здійсненням цих польотів". 
   Пройде багато років, поки мрія здійсниться, але якби не було цих одеських мрійників, хто зна наскільки б затрималися ці фантастичні події.
    У Одеси був навіть свій "морський космічний флот". До Одеського порту були приписані науково-дослідницькі судна "Космонавт Юрій Гагарін", "Академік Сергій Корольов" і "Космонавт Володимир Комаров", які здійснювали контакт космічних апаратів з Землею, знаходячись в океані.
   Тому логічно, що відкритий 1 квітня 1976 року астероїд отримав ім'я 2606 Odessa.
   Ось таке суперцікаве повідомлення зробила Шойка Олена ерудитам-третьокласникам під час першого візиту до бібліотеки 13 квітня.
   Дякуємо адміністрації приватної школи "Ерудит", яка надала можливість школярам  побувати в міській бібліотеці 45 і стати її читачами. Чекаємо першокласників!













Немає коментарів:

Дописати коментар