Іван Франко

Книги - морська глибина: хто в них пірне аж до дна, той, хоч і труду мав досить, дивнії перли виносить. Іван Франко.
Дякуємо, що завітали до нашого блогу! Ми відкриті для всіх за адресою: вулиця Академіка Корольова, 71/1

Бібліотека інформує

суботу, травня 24, 2014

Зі Святом останнього дзвоника!

     30 - 31 травня 2014 року в Україні пройде свято останнього дзвоника.
 Всю учнівську молодь ми вітаємо з закінченням навчання, а випускникам бажаємо успішного складання іспитів і тестування. 
     Вірш, який ми друкуємо, написаний для дівчинки, яка вчилася у Ялтинській школі імені Степана Руданського 12 років тому.


Моя веснянка
Ось - прочитана сторінка!
Я, Христинка - українка.
Я "Букварика" читаю.
Рідну мову я вивчаю

А зі мною - і Даринка,
і Кирилко, і Галинка,
і Степан, і два Юрасі.
Ми вчимося в першім класі.

Йде весна, ступає тихо, 
проганяє холод, лихо.
Ми для України-нені
гарні виростем і вчені:

я, Христинка, і Даринка,
і Кирилко, і Галинка,
і Степан, і два Юрасі -
всі у нашім першім класі! 

Микола Суховецький

Немає коментарів:

Дописати коментар