Іван Франко

Книги - морська глибина: хто в них пірне аж до дна, той, хоч і труду мав досить, дивнії перли виносить. Іван Франко.
Дякуємо, що завітали до нашого блогу! Ми відкриті для всіх за адресою: вулиця Академіка Корольова, 71/1

Бібліотека інформує

четвер, січня 08, 2015

Василь Симоненко
Я...
Він дивився на мене тупо очицями повними блекоти:
- Дарма ти себе уявляєш пупом, на світі безліч таких, як ти.
Він гримів одержимо і люто, і кривилося гнівом лице рябе,
Він ладен був мене розіпнути за те, що я поважаю себе.
Не стала навколішки гордість моя...Ліниво тяглася отара хвилин...
На світі безліч таких, як я, та я, їйбогу, один.
У кожного Я є своє ім'я, на всіх не нагримаєш грізно,
Ми - не безліч стандартних "Я", а безліч всесвітів різних.
Ми - це народу одвічне лоно, ми - океана вселюдського сім'я.
І тільки тих поважають мільйони, хто поважає мільйони "Я".


Немає коментарів:

Дописати коментар