Іван Франко

Книги - морська глибина: хто в них пірне аж до дна, той, хоч і труду мав досить, дивнії перли виносить. Іван Франко.
Дякуємо, що завітали до нашого блогу! Ми відкриті для всіх за адресою: вулиця Академіка Корольова, 71/1

Бібліотека інформує

пʼятницю, жовтня 18, 2013

Молоді письменники ДЕТГИЗу в Одесі

   

 11 жовтня 2013 року в Універсальному читальному залі ЦМБС відбувся цікавий захід, на який були запрошені бібліотекарі-представники всіх філій з дітьми-читачами.
     У рамках V літературного фестивалю "Молоді письменники ДЕТГИЗу"до Одеси прибули молоді письменники з Росії, Білорусі, України.
     Ведучий Валерій Хаїт з задоволенням представляв гостей, особливо тепло представляв тих, чия творчість починалася з співробітництва з альманахом "Фонтан", видавництвом  якого опікується  Валерій Ісакович як головний редактор.

 
    Учасники заходу тепло вітали виступи Маріанни Гончарової, Михайла Яснова, Сергія Махотіна, молодих авторів, які вперше прибули до Одеси. Приємно, що гості подарували бібліотеці свої твори, з якими можна буде познайомитися одеській дітворі.

                                               



                                                             

1 коментар:

  1. Ось контактні дані містера Бенджаміна про електронну пошту, lfdsloans@outlook.com. / Або Whatsapp +1 989-394-3740, який допоміг мені отримати кредит у розмірі 90 000,00 євро, щоб запустити свій бізнес, і я дуже вдячний, мені тут було дуже важко, намагаючись зробити шлях, оскільки матері-одинаки не були Легко зі мною, але за допомогою містера Бенджаміна поклав посмішку на моє обличчя, коли я спостерігаю, як мій бізнес зростає і розширюється. Я знаю, що ти можеш здивувати, чому я ставив такі речі тут, але мені справді потрібно висловити свою подяку, тому хто шукає за фінансову допомогу або переживаючи труднощі з тамтешнім бізнесом або хочете запустити бізнес-проект, ви можете переконатись у цьому і мати надію вийти з негараздів. Дякую.

    ВідповістиВидалити